object for men

du gör mig förvirrad älskling för du har fått mina känslor löpa amok.
du får mig nervös,glad,ledsen,arg, kär.
jag är kär.
jag är kär i dig.                               trorjag
jag vet inte vad jag gör längre för allt är fel. du är fel jag är fel.
vi skiter i allt? vad menar du med det när du sekunden innan sa att du älskar mig.
för ett år sen var jag din, & det höll bara i åtta dagar, nu är jag din & vi är inne på 11 dagar. men det krånglar redan kanske är det ett tecken på att vi inte borde va tsm, eller ett tecken på att våran kärlek är för stark.
ja jag är svår att ha att göra med men jag är fan inte den enda som gör att vi bråkar. du är minst lika skyldig som jag är.
jag är iskall när du skriver & jag är rädd. för igår bröt jag samman igår ville du aldrig mer prata.
igår va jag på botten & jag vill inte tbx, jag har ju klättrat en bit nu.
vad ska jag göra då?
allt jag gör är ju tydligen fel & jag räcker inte riktigt till för dig.
men älskling sluta skada mig nu för du når mig inte här.
jag är iskall just nu.

& hej du som kallar dig min syster vart är du någonstans?
kommer du ihåg mig? din lillasyster ?
kommer du ihåg tårar & skratt.
demoner & änglar.
kommer du ihåg hur vi dansade bort smärta?
dina andetag jagar bort mörkret & demonerna.
jag behöver dina andetag syster.
jag saknar tryghet i paniken & kärlek i sorg.
jag saknar skratt av frihet & lycka av glädje.
jag saknar oss syster,
vi var trasiga men du funkade som karlssonkliser på min trasighet,
du var underbar mitt i det fula & hemska.
du lyste upp mitt liv med ditt leende .
dina ord talar sanning
& i ögonen leker skratt.
trotts regn & åska fanns alltid skrattet där, ibland i ett hörn ibland överallt.
du var min bästa vän & du va mitt liv.
vart är du nu syster ?
kommer du ihåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0