faller & faller ner.

jag älskar dig så mkt ,

Asså nu skiter jag i de här jag har hållt på med massa tjejer efter dej försökt komma över dejmed de går inte jag tänker bara på dej när jag e me nån annan. jag har läst din blogg nu åh jag har aldrig fattat hur mkt du betyde för mej. jag saknar dej för mkt jag orkar inte mer du gjorde mitt liv bättre saknar oss. Emelie jag vill försöka igen kmr aldrig hitta nån som va så bra som dej. snälla? älskar dej fortfarnde kmr aldrig glömma dej åh jag förstår om du inte vill men jag vill att du blir min igen<3

fyfan vad jag saknar dig ,
du är fan underbar människa bara det smset gjorde så jag fick världens leende & fjärilar i magen.
alla kyssar gjorde så jag fick magpirr & hela jag blev helt till mig.
Du gjorde mig svag .
du gjorde mig ändå så jävla glad. helvete vad jag älskade dig
jag skiter i vad alla andra säger just nu . jag behöver honom
Hans leende gjorde mig som en sol inuti.
när vi va på kalas för din kusin som fyllde 5 va bäst .
Jag sa att jag kunde åka hem men du sa att jag skulle med.
du höll mig i handen & du kramade mig & pussade på mig inför din familj & släkt.
jag fick magkramp för jag vågade knappt gå in i deras hus.
våran cykeltur mitt i natten & du skulle gå av cykeln men ramla över den
så jag satte mig på dig & pussade bort det onda.
hur du alltid lyckades kom en kvart sen till bussen eller skicka ett sms om att jag skulle till m.
när jag va sur på dig & du försökte göra mig glad.
när du mosade mig i sängen , satte dig på mig & kittla mig tills jag fick kramp & panik.
när du körde mig på din jävla moped från marco & hem & jag trodde jag skulle dö eller ramla av ^
när jag knockade dig på din piercing så det började blöda & jag skulle ta bort blodet då tog du kort på mina bröst
allt varade i 2 månader & 2 veckor
jag kmr ihåg allt vi gjort.
& jag kmr fan inte glöma.

du & jag allt va magiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0