ps i love you forever and today

jag vet inte hur jag ska tolka det du skrev , finns väl bara ett sätt att tolka det på men jag är fan rädd.
för jag vill inte bryta ihop en gång till för att du sårar mig ,
för jag orkar inte mer tårar.
jag saknar iofs den känslan av att verkligen vara älskad .
alla hjärtansdag , jag saknar det.
fan jag saknar allting fattar du det?
ring mig , säg det till mig .
ett jävla sms. jag är i upplösningstillstånd.
kom & bryt mig samman älskling för du lyckas så jävla bra.
jag är inte sur jag är rädd & ledsen men sammtidigt glad. så jävla glad.
för du är den jag alltid velat ha.
jag saknar oss. du saknar oss. du gjorde mig lycklig jag gjorde dig lycklig,
jag ser inte vårat problem. men det finns där.
det är jobbigt. & flytta ska du med.
FAN!
jag behöver dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0