push me over the edge.

DRIVER DU MED MIG?
seriöst om det du skrev inte va sanning & du fortfarande håller på som du gjorde då så kan du la fan säga det
för nu vet jag inte vart jag har dig & jag är trött på falska förhoppningar.
jag hoppades på oss igen. du sa att du saknade oss.
jag hoppades på kärlek igen. du sa att du älskade mig fortfarande.
jag hoppades på att få må bra igen. du sa att jag fick dig må bra.
jag hoppades på för mkt . för du finns fan inte kvar.
eller gör du det?
jag skrev ett sms igår om att du skulle bevisa det .
jag är rädd nu .
på riktigt med.
jag vet inte vad som kmr hända idag men jag vågar knappt andas längre.
jag avreagerar mig i ord här så jag inte skriker åt dig sen.
jag för jag vill bli din igen . du sa att du ville ha tbx mig.
såra mig då fan inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0