so deep that it dident even bleed.


förändring , förändring förändring.
så jävla glad är jag & allt har jag att tacka calle . underbara människa jag tackar johanna som fick dig in i mitt liv.
men hon hatar mig eller ngt .. sadface.

iaf matte är bortbortbortbortbortaaaaa  :D
fifan vad jag är glad för det .
jag tror emelie fick mig att inse det. tack emelie tacktacktack.
så jävla mkt bättre mår jag nu.
slutat röka, slutat klaga,slutat må dåligt. för jag har calle.
ska inte ta ut all min glädje för sommarlovet & hans jobb är glädjedödare.
allså jag vill att lovet tar slut .
jag vill ha min calle tbx.
för han jobbar i örebro, sen ska han till öland. jag med kanske iofs men aja
jag ska till malta, sen så skickar mina föräldrar mig hit & dit & jag vet inte vad,
så jag vet inte men om 62 dagar är han min igen .-.- YEYYYYY
sen har får jag inte träffa jeniefer innan malta heller för hon har typ halsfluss...
får se hur sommarlovet blir.
ska nog hem till papsi nu behöver packa .
men jag vill inte packa vill träffa tina, jeniefer, thess, oline , malin & alla.
mhm det suger.
men får ju träffa alla sen
lätt bäst ska det bli & i sommar ska jag pressa ska fan va brun!
mhm bra skit<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0