goes away in the end.

nu har alla lämnat mig igen. jag är ensam kvar.
seriöst min mage gör ont & hela jag mår illa. funderar på att spy så jag mår bra sen igen.
sitter & lyssnar på enter shikari & depar ihop.
för du kommer lämna mig som alla andra gör.
min halv pappa är inte hemma än han skulle vart hemma för 45 minuter sen.
men jag bryr mig inte. funderar på att röka & dricka varmoboy på en filt i gräset.
men gräset är blött.
jag vill gråta men mina ögon är torra.
jag är trött på folk & deras jävla kommentarer om mitt liv & hur jag ska leva det.
folks stämplar svider som knivar.
fkps största hora. jaha nu va man det med.
räckte det inte med att jag knarka ,var en bitch fjortis som var översminkad & dum i huvudet.
nej för folk ser ner en för att dom ska va nöjda över sina patetiska liv.
men en fråga vad får du ut av det?
ingenting för den som nu sa det. ngn jävla blondin som hette maja eller maggan eller vad dom nu snacka om.
jag vill bara fråga dig vad du tänker när du säger de.
är det för att såra mig har du lyckats, ingen förtjänar en sån stämpel.
självrespekt, du är bara patetisk
respekt från andra, du har ju för fan bara fått förakt.
men säg det till mig nästa gång för fan.
säg det inte till mina kompisar som halvt tänker döda dig så du börjar backa.
jag kmr skratta dig i ansiktet & gå där ifrån för i mina ögon är du ingenting.
bara en stackars jävla sönder blonderad tjej med iq som en guldfisk.
herregud bruden.

jag tänker inte strida för din kärlek mer det gör bara ont av slagen jag får.

Kommentarer
Postat av: jessica

emelie, även om vi knappast aldrig träffas och aldrig snackar så kommer jag inte lämna dig. vad du är gör så står jag här vid din sida. och du kan alltid prata med mig<3

2009-01-29 @ 16:12:45
URL: http://jgeorgsson.blogg.se/
Postat av: emelie

jess jag älskar dig.

2009-04-07 @ 15:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0