vilken färg har själen älskling?

snurra min jord igen för allt vi drömde en gång.
vilken färg har själen älskling?

Fredrik åkte nyss hem & hela rummet är ett slagfält. kommit på att vi inte ska flytta ihop iaf xD
men nu är allt trist & tyst. jag saknar honom när han inte är här. han har ju liksom sovit här hela helgen.
imorn är det skola & jag har faktiskt tappat orken en gång till. men det är nog inte programmet som gör det.
jag älskar bf, visst kan man klaga på klassen men liksom dom är snälla & bra.
lärarna är bra. jag vet inte vad det är för ngt.
jag har ingen ork bara.  men jag ska klara tre år till för sen blir det sabbats år & utomlands som bartender får jag hoppas.
drogar kent för att orka nu.
Du har tänkt allt som sagts om mig
Du kan tro allt du hört om mig
Du kan ställa frågor om sanningen
Finns det en eller finns det tusen?
Svara rakt från hjärtat nu
Ditt medlidande kan jag va utan
Om det här ska vara allt vi hann
Så håll mig hårt, håll mig älskling nu
Stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg
Snön hyr ut sin oskuld till hela Kungsholms torg
Det känns som när jag kom hit way back in 93
En ynklig rad av fotspår, en okänd kontinent


har jag sagt till dig att jag är kär?
fredrik lund - du gör mig hel & lycklig.
du är allt jag behöver för att andas. du ler så jag smälter baby.
du är verkligen det bästa jag vet & du gjorde mig lyckligast i helgen.
du & jag är så det ska va . du är mest.
det känns inte som 2 veckor utan som 2 år eller ngt för du är verkligen allt.
du gör mig hel & kär.
lämna mig aldrig lova mig det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0