can you feel it?

dagen har vart tårar skratt prat perny bup sur disskutioner fika hicka rökridå älskling marie
mobil prov skola damp surhet  bråk. bf08 lyckas ändå få dagen bra trotts bråk,
jag vet inte vfr vi bråkar men vi lyckas göra det & det är helt värdelöst.
nu ska jag ut & sola läsa en bok & sen duscha & iväg till älskling.
vilket blir underbart blir utkörd hemifrån men jag klagar inte för jag får va hos älskling.
allt är så jävla underbart med honom.
jag är kär , helt galet kär.
efpokijgJOHAN STENNERT<3
du är det finaste jag vet du är det finaste i världen.
För du är det finaste jag vet
när allt annat här är falskt och fel
och jag går bara ner mig
för det är så jag säger det du är det finaste jag vet
underbaraste du.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0