fanfanfan det skulle vart du.

lilla giii skoldag :D börja 8 sitta & göra inget på matten.
sen slutar man 9 för man har ingen svenska eller bf :D
sitta & röka ett tag sen kom mamma & så blev det psykolog.
hålla på att spy på karin för hon är fett korkad...
jävla idiot som ställer frågor jag inte kan svaret på.
INTE FAN VET JAG VARFÖR JAG HAR SVÅRT FÖR ATT SOMNA?!!?!
& inte fan vet jag varför jag har ångest.
jävla idi...
aja sur som ett bi när jag kmr ut i bilen mamma säger donken dirr.
happy igen sen ser vi att veronica va ute med pucko & hjalmar.
två skitglada hundar rusar på mig & skäller & hoppar runt när dom ser mig komma ut från bilen.
brottning i gräset med pucko sen massera honom medans hjalmar sprang runt & nosa på allt
+ att mamma & veronica lämna hundarna till mig så dom kunde prata.
ut med dom jag är skit lycklig.
ligger i solen med dom i tio minuter tills mamma & veronica kommer & skrattar åt oss tre som ligger på marken & sover.
pucko halvt på mig & hjalmar med huvuder på min arm.
haha mina bebisar det där.

nu blir det plugga till thåström & lasse lindh i solen med massa cigg (y)
låter som bästa dagen.
sen kmr bäst hit med mhm bra skit :D
krfjpoijkpotij


Kommentarer
Postat av: jessica

men tjena sötaste! :)

2009-04-16 @ 15:37:03
URL: http://jgeorgsson.blogg.se/
Postat av: emelie

jessica du är söt!:D

2009-04-29 @ 12:39:45
URL: http://eemeliesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0