love can kill anyone.

dagen i allmänhet har vart kass. rakt igenom värdelös.
det har blivit kedjerökande, te & oboydrickande, godis & musik.
allt för att endast hålla mig vaken & ha kvar ork.
just nu är jag bara less på skiten jag klarar inte av att ha ögonen öppna längre.
jag är trött på alla, speciellt kärlek.
jag vet inte var jag har den.
visst kan den va fin men förvirrande just nu.
allt går bara runt runt runt runt. typ hej va glad man blir.
positiva i dagen var att vicko skicka bilderna(y) & pernilla kom & va dep med mig.
haha emodag med skatbohår :D
låt bra visst?

nu blir det vänta på att jag har lite mer batteri på mobilen, röka & ut.
mmmmhvaaagött
ho-ho
dagens låt är nog coldplay - the scientist den är mumma :G
 
krfjpoijkpotijhujkhfj
jhlkuiujöojag älskar dig viktoria fredriksson<3

just nu tycker jag att ngn vänlig själ kan ta mig till strömstad & plocka upp emelie i mellerud samtidigt.
jag vill ha min sommar med henne igen.
& jag vill ha lugn i mitt liv för alla är kaos just nu så plocka hit vickan & sprit & grillande så blir jag glad
+ längre lov.
AMANDA KÖP EN DAMMSUGARE.

Kommentarer
Postat av: M

Fina bilder!

2009-04-29 @ 12:42:03
URL: http://sextankarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0