love is my drug.

Dagen blir det supa & grilla (Y)
öl & marshmellow yummmmmmmmmmie :D
får väl se vad det blir.
eftersom jag inte hittar några öl suger det rätt hårt.
jag får damp så det blir la antagligen vodka iaf. sug penis
& vart fan tog vädret vägen:(?
dålig dag för mig idag.
hoppas vickan kmr tbx snart hon är lite läskig sitter & kolla på mig när jag sover :O


inköpslista:
1. löshår
2. leopardstrumpbyxor.
3. Jeansleggs.
4.långa linnen.
5. oversize tshirt med tryck.
6. skullcandy hörlurar

ngn om sponsrar mig med några tusen så jag kan bli happy sen?
honey<3bebi är bäst


just nu har jag bara ramlat ner i ett svart hål. jag kmr inte upp.
jag har en ny psykolog igen. det blir nog 5 jag har innom 4 månader. 1 besök på 1 timme varje vecka.
jag vet inte hur jag ens klarar av att gå dit.
om jag inte går så händer ngt hemskt & just idag missa jag det.
jag ligger i soffan med te i handen men allt åker ut på golvet just nu.
funderar på att sätta mig i trädgårn igen & kedjerök.
men just nu är det en bra låt på tv så kan inte slita mig
jag vill lära mig dansen bruen dansar i slutet:o
john dahlbäck - blink <3
nu blir det kejderök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0