stab my back it's better if i bleed for you

hoe
ångesten kom direkt när jag öppna ytterdörren det är tyst hemma för tyst.
kommer hem till ett tomt hus där tomheten ekar & sätter sig i väggarna. ensamhetskänslorna kommer krypandes till mig. jag vill inte , inte nu. in på msn leta upp någon trygghet fort. jag hittar vickan på msn listan , räddningen.
med bara några ord får hon mig glömma ångesten. det finns ingen så bra som du.
Men efter ett tag kommer den krypande igen den vill kväva mig långsamt & jag är för trött för att kämpa emot
vart fan är tomas när man behöver honom, vart är han när mitt liv stryper mig långsamt & knullar min själ.
jag vill att mamma ska va hemma nu , men det går inte hon är i ullared.
snart brister allt & tårar kmr strömma ner för mina kinder. jag ska bara ligga här & låssas som inget.
ligga ute i solen där kan ingen nå mig eller?
solen strålar bort det onda från min hud.
jag har redan försökt bota ångesten men det går inte.
pappret jag fick av psykologen på bup kan ju bara brinna upp eller ngt de går inte följa det, det funkar inte så.
jag är trött nu. för trött.
jag tror jag går ut iaf , somna i solen & vänta på mamma. så gör jag.
där kan ingen nå mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0