tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

jag sitter & är sådär patetisk lipig för jag saknar sommaren 08.
försöka göra om den nu 09 är omöjligt.
jag saknar matfestivalen. jag saknar malta.
jag saknar bubblor i magen vid karuseller.
jag saknar att ligga i solen & skratta med johanna vid tibro.
jag saknar marco & tibrobor.
jag saknar gbg varenda dag nästa.
jag saknar chilla.

idag blir det ridning , älskling kommer efter han slutat & jag ska tvinga han att plugga.
sluta röka failade jag med stort kmr aldrig kunna lägga av helt .
iaf inte när ångesten kryper under huden.
jag är trött & det är fan skola nu. måste springa iväg.
uppdatering kommer senar
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0