tears dont fall and crash around me

nana happy me som vanligt nu för tiden,  vilket känns väldigt konstigt men bra.
Träffa emelie vilket jag inte gjort på år så jag va gladast i sverige:D
sen va hon & hennes pappa tvugna att fortsätta till jönköping.
får ses mycket snart!
sen blev det rökpause & hem igen med bussen.
nu sitter jag här & väntar på johan & tom ska komma & att pernilla ska bli klar.
Hungrig som fan med men har inte ork att laga mat eftersom min kära mamma inte lämnar ngn mat hemma(y)
hem till pappa över helgen vilket betyder ingen data ><
får stå ut dom här 3 dagarna iaf.
ska väl tillbringa så mycket tid jag kan med min pappa. har ju inte vart hos han på as länge.
dkjakfjpappabäst
även fast han är en surgubbe & vi har våra stunder av bråk så är han ändå min pappa & min pappa är bäst.
han är faktiskt den bästa jag vet.
han försöker iaf.
jag älskar dig pappi. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0