we are lost

Gårdagen i kort sammanfattning - allt va väl chill blev inga öl för brorsson åkte till borås svikaren.
tur va att johan & max hade 2 flak med sig & dela med sig.
grillade & hade allmänt mysigt tills klockan blev elva ngt & allt lacka ur.
johan va sur, sofia blev ledsen eller ngt, vickan grät, pernilla kunde inte gå & max hade damp.
eftersom ingen lyssna på mig eller ngt så drog jag raka vägen ut i skogen & hamna i ngn jävla hage eller ngt , satt där hur länge som helst & va allmänt dep på livet.
det va skönt att komma bort. hitta tbx efter många om & men.
tog en ny cigg & en öl & satte mig nere vid bryggorna & dampa på livet med musik.
upp igen trösta vickan & sätta henne hos markus, ner mott vattnet stoppad utav johan som gjorde mig glad för en kort sekund vilket var mycket uppskattat.
satt där nere inget funkade för mig.
sen bar det va hem & hej ångest hejdå leende.
hej paniken yrsch jag fick verkligen panik & stackars sofia fick sitta med mig.
släppa runt på vickan runt halva berget vilket gick sådär.
mötte pontus & matte kramades med dom kände mig bättre sen hem medvickan.
hon däcka dirr hemma & jag kunde inte sova för jag måde bajs

okej jag orkar inget för min självkänsla är värdelös.
kan ngn ta mig här ifrån?
fredrik vart är du när jag behöver dig som mest känns bara som vi glider isär mer o mer.
orkar inte mer
.

Kommentarer
Postat av: sofia

bby<3

2009-04-16 @ 14:17:54
URL: http://ssofialindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0