dnb

börjat lyssna på drum and bass det tar bort alla jävla tankar som snurrar för tillfället.
jag är i trollhättan hos den bästa jag vet som heter jenny höglund.
jag mår inte bra men med henne mår jag bättre. kmr bli tungt att åka hem.
för just nu snurrar bara 2 saker i mitt huvud.
det första är att du är typ ute ur mitt liv.
" vi ska bara vara vänner nu för du har sårat mig."
jag vill bara vrida tillbaka tiden till den lördagen & ställa allt till rätta.
för med dig var jag lycklig & mådde bra.
men jag sumpa allting & jag tror att det var min sista chans.

sen saknar jag min lillasyster.
förlåt men jag är trött på att jag får höra dig säga samma sak till mig som alla andra.
jag är trött på att vara din socialbyrå & att du bara hör av dig när du vill ha ngt.
jag är trött på att vara din leksak.
men förlåt jess men jag kan inte råför det för det är så jag känner nu.

i hate myself for losing you.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det tack vare mej som det blev sådär mellan dej & jess?

Men vt du en sak`?

Jessica tycker det va dåligstil av dej att säga att jag är falsk & att du alltid tyckt det !

DU HAR TRÄFFAT MEJ EN GÅNG! ;o

Men ahja , jag bryr mej inte ...

Jag har kännt jess sen vi va små!

Men , ahja ? ..

Biglove är inte bara erat ord ..

2009-02-04 @ 13:50:20
Postat av: torstensson

ÄCKELEMELIE! JAG SAKNAR DIG DITT JÄVLA AS! RING MIG DIRR!

2009-02-13 @ 19:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0