sooner or later it's over

förlåt om jag inte är perfekt för dig. för att jag inte är den du drömt om.
förlåt att jag råkade falla för dig för inget skulle få mig att sluta älska dig.
jag sitter & fäller tår efter tår för jag saknar dig något otroligt.
johan du är den bästa jag vet varför har vi glidit isär så mycket nu.
jag vill inte bråka mer för jag älskar dig för mycket.
alla skratt vi delat är guldvärda för mig. Allt vi har gjort etsar sig fast i mitt minne.
jag vill inte släppa något av det inte glömma en ända sekund. förlåt för att jag är den sämsta flickvänen i världen.
men jag försöker verkligen att få dig må bra.
men det är inte så lätt när ens självförtroende är på bott & en psyke sviker.
jag vill inte ha det såhär mer.
jag vill ha oss, det nykära paret som inte kunde slita sig från varandra en enda sekund.
som skrattade åt dom sämsta skämten som sprang runt & cpa på stan.
vi som inte kunde sitta still.
jag vill inte ens glömma bråken för ärligt så har dom fått mig att skärpa till mig riktigt ordentligt.
men varje gång du blir arg så rasar min värld samman & jag kan inte sluta gråta för jag älskar dig mest av allt.
jag behöver dig varje sekund. för jag blir mer kär för varje dag som går.
lämnar du mig vet jag inte vart jag ska ta vägen ,

förlåt för att jag är värdelös.

Kommentarer
Postat av: Hanna

väldigt fint skrivet vännen(a)

hoppas bara han ser det<3

2009-07-04 @ 18:51:48
URL: http://hannaanderssson.blogg.se/
Postat av: emelie

haha jag sökte på mitt eget bloggadress och så kom denna blogg upp. Lite coolt tycker jag (a):)

2010-04-09 @ 17:18:36
URL: http://emeeliesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0