i miss u

jag kan inte rå för att sakna småsmå saker som va en del av mitt liv förut.
jag kan inte rå för att sakna dom 7 månaderna med en av dom som lärde mig kärlek.
jag är inte rädd för att säga det för jag saknar fredrik det gör jag.
bråken är inte det jag vill ha nu.
jag vill att vi ska va vänner.
jag sitter & är känslig för minsta lilla & kollar på extrem home makeover ><
det får mig börja lipa , hahahha patetiskt.
men jag har faktikt fått mitt ljus i livet.
jag har fått min kärlek , jag har fått johan
 & nej jag kan inte va mer lycklig.
bara 2 timmar kvar sen åker jag till baby
jag saknar honom som fan
jim johan enok stennert <3 emelie sofie svensson
                                jag är kär i dig.



when you see my face hopes it gives you hell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0