& det är gamarnas klockor som ringer.

ålle igår , var väl ganska lyckat.
jag grät, skratta & va full. jag var lycklig & dum.
bråka med fredrik & nej jag fattar inte vad du tänker med !!!
ellen jonsson förgyllde kvällen när hon drog in mig i skummet..
kom ut där ifrån som en dränkt katt men det var bara att skaka av & se glad ut med svidande ögon.
robin var min danspartner för kvällen & hela alltet i sig var okej.
tom hade snyggast mössa.
Felicia var den snyggaste badvakten någonsin & jag var lolita brud.
ohja jag va glad kan man lugnt säga.
matte du var crazy men jag tkr om dig för det xD
ville inte att det bra under kvällen skulle någonsin ta slut.
sen var det bara att sätta sig på bussen till johan & frysa i blött hår & blöta kläder & skor.
moped till max & tom vilket gjorde mig grinig så jag satt & lekte smygalkis med det lilla som var kvar i min vodka.
sen hem johans moped dog halvvägs.
upp på max moppe & hemåt.
tom & johan suger på att köra fort ;)

dagen sov jag typ bort , har aldrig vart så slut som idag.
nu ligger jag bara i soffan under min bakis filt & är allmänt slut.
rickard kmr väl snart om inte tar jag moppen till allvideo köper cigg & kollar på lan ><
johan kmr väl senare med så får se vart kvällen tar vägen.


Du kan få mig hur lätt som helst något så simpelt som att du håller mig hårt, blås på det onda, ta bort allting svårt Du kan få mig hur lätt som helst dölj världen från mig i dina lockar, kryp närmre och viska jag älskar dig så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0