smashed in to pices

ridning om drygt någon timme. blir snabbt hem & byta om sen sätta sig på tåget 20:43 mot tibro.
glömma alla problem i fkp, glömma alla idioter & bara ägna sig åt den person som får mig lugn.
Marie Engblom min galning. jag ska må bra nu.
det blir mys , gh , godis, cigg & allting i massor.
jag är så jävla glad för att jag har dig marie.

sen så har ju allting i stort sett sugigt idag, kmr säkert ramla av med för jag är så jävla okoncentrerad.
(y) enda + är att jag ska till tibro & att jag ska rida.
sen vet jag inte riktigt om det finns så mycket mer bra.
vaknade först 5 bara låg & grät.
sen somna om drömde bara mardrömmar(y)
vakna kvart i ett mår piss , upp & röka 2 cigg.
gråta mer tills man nästan spyr.
hela kroppen va som en vibrator & jag kunde inte sitta ner.
låg ner & kom inte upp. försöka lugna ner mig till film.
icke det fick bli musik som drog sen har jag inte gått en cm utan musik , hade musik i duschen med (y)
Bättre blev det inte när älskling inte kunde komma fast förstår han.
han är ju faktikst sjuk
sen började fredrik dampa
sen hatar jag skara.
sen är allt sär
& ta mig här ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0